Burr

Sitter här inlindad i ett duntäcke. Var nyss ute med hundarna. Tittar mig lite omkring på röran, flyttkartongerna o ikea-säckarna. I morgon bitti bär det av till ikea, jysk o allt det där för att inhandla det sista som behövs till lägenheten. För nu flyttar vi :) Nu är det klart. Bara flytten kvar!
Hur känns det då? Jo: jag har insett att jag kommer inte att bo här hemma med min mor o far, dom blir helt själva, från våran stadiga familj på 6 personer som bodde tillsammans till bara en mor o en far i ett litet hus kvar... Mamma som sa här om dagen: "börjar du få flyttångest? det har iaf jag!" hon kommer inte att väcka mig om mornarna o tjata om att jag ska upp till skolan, hon kommer inte att se till att jag får mat i magen, kläderna tvättade, hon kommer inte när jag ropar på henne, hon kommer inte att hela tiden svara när jag pratar med henne. Pappa får spela teater för sig själv (om inte nu mamma ställer upp som publik). Ni är så goa o rara.

Men vi hälsar ju ofta på varandra, det är ju gångavstånd för guds skull! :) Jag o Emil kommer ju att få det mysigt i våran nya lya som vi ska dela tillsammans. En prins o en prinsessa i ett slott.. Jag ser fram emot att ha dig nära till hands när jag vill krama dig.
Mysko känsla med andra ord hehe.  Men som sagt så har jag ju nära "hem" om jag vill ha lite saft o en kaka eller smaka på sockerkasdegen o känna mig som ett barn igen ;)
Nu ska jag äta macka.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Jag vill följa med!! :D jag o G! Va roligt, men scary du som haft en mor och far under samma tak i hela ditt liv.

2008-11-13 @ 13:42:09
URL: http://hyttra.blogg.se/
Postat av: Frida

Naaw, vad gullig du e töffa! ser framför mig hur far din gör sina framträdanden farmför mor din.

Det blir bra ska du se ;)

2008-11-13 @ 13:46:55
URL: http://fritjan.blogg.se/
Postat av: Alex

när far ni te örebro vem åker du med? :)

2008-11-13 @ 13:54:30
Postat av: Ann-Louise

hahah.. aj då blev der inger.. :P hur gåre för er?

2008-11-14 @ 20:49:32
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0