Helg

Nu är det "långledigt". Lördag, söndag o måndag! O idag fredag för mig då.
Inget är planerat o det känns bara skönt. Emil köpte ett jävla Tv-spel igår som det säkert kommer att spelas i... Han fick ställa upp att följa med mig till öret, marieberg. Vi gick förbi den där butiken flera gånger o jag kände hur det röck o spratt i benen på han, han ansträngde sig riktigt för att inte gå in där. Men det slutade ju så klart med att vi gick in o kom ut med ett Tv-spel. Och ångest. Jag kunde inte göra annat än att skratta åt stackars Emil. Men väl hemma igen så hade ångesten gått över till stolthet.

Kanske blir flytt i helgen fresten, bara tapeterna kommer upp på väggarna. Så det är hög tid att börja packa väskan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0