Hemskt mkt hej

Sitter i skolan. Vet egentligen inte vad jag gör här, det är väl i stort sätt fritt fram o åka hem nu men jag bor ju lite tokigt så det blir lite svårt för min del. Får se hur det går att lösa! Skönt att sluta tidigare än väntat, värre att ta sig hem. Det var ju lite tråkigt.
Å andra sidan är det ju snart min födelsedag, då är det dags för körkort o enklare tider! Ännu enklare vore det om man kunde skicka efter det där körkortet på posten :) Jag är nämligen lite rädd för hur mina nerver kommer att reagera när det är dags för uppkörning o hela den historien, hehe. Menmen det löser sig sa käringa som sket i vasken!

Som ni ser så var det här bara rent tidsfördriv o lite av en uppdatering, nu har jag skrivit av mig lite. Dags att gå! Hej så länge <(*_*)>
            
              

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Haha, snygg gubbe!

2008-11-05 @ 09:00:37
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0