Jag

 

Namn: Towa Karlsson
Född: 12 januari -91
Smeknamn: Det brukar bli Töffsa eller Towis
Bor: I Löa
Familj: Pappa, mamma, storasyskonen Tobias, Therese, Thom & hundarna Wille o Isor
Hårfärg: Mörkt
Skostorlek: 37-38
Längd: 166 cm
Ögonfärg: Brun
Favoritfärg: Röd, annars stilrent
Fritidsintressen: Vänner, familj, Emil, shoppsa, parta o sådant som faller en in
Favorit rätt: Hamburgemeny
Favorit dryck: Jag kan inte bestämma bara en...
Favorit film: Hmm.. Titanic, Braveheart, barnfilmer
Favorit djur: Jag kan inte favorisea något, men Wille & Isor är guld värda så klart
Favorit musik: Rock´N roll ;)
Favorit minne: Massor!

Vänner
Jag har så klart dom bästa vännerna. Skulle aldrig byta bort, såra dom eller överge dom!

Pojk
Min Emil. Det är min ka´r det. Helt enkellt. Min prins.

Sport!
Hörredu. Sport o sport.. När jag var liten tyckte jag mkt om friidrott o saker som hade med löpning att göra. Jag tyckte om idrotten i skolan o tittade lite på det på Tv:n. Jag har hållt på mkt med hästar i mitt liv o har tränat en hel del. Dock blev jag överansträngd o kan inte längre träna som jag gjorde förut med mitt onda ben, så det gjorde att jag tappade sugen lite. Jag skulle gärna komma igång igen, men det blir mer som så att jag ligger i soffan o kollar på speedway eller formel 1 numera ;)


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

vafaaan! speedway eller formel 1? HAHA

2008-11-21 @ 19:12:40
URL: http://hyttra.blogg.se/
Postat av: Sporttokiga greger!!!

Formel 1 är ju skit roligt o titta på ju.. HELLSTRÖM =)

2008-11-26 @ 11:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0