Emil

När jag skaffade blogg så sa han så gulligt "då kanske du kan skriva något fint om oss någon gång". Och fnissade som en liten pojke. Jag tänkte jag skulle förklara hur mkt jag tycker om dig för jag tror inte att du förstår det. Det bevisar jag egentligen genom att ha dig som pojkvän för jag har egentligen aldrig velat ha någon. Tanken på en äcklig o fullständigt körd karljävel som ska lägga sig i mitt liv har alltid skrämt mig.. Så när du dök upp hade jag ingen som helst tanke på det vi har nu. Men du kunde inte låta mig gå och det är jag tacksam för nu. Du fick ju mig att inse att det är dig jag behöver. Jag minns när jag talade om för dig för första gången att jag tyckte om dig, jag var inte berädd på att jag själv skulle säga det och jag blev helt chockad, men det kom direkt från mitt hjärta helt enkellt.

Hela dagarna tänker jag på dig konstant, det känns som att du alltid är med mig även när vi inte ses och jag har aldrig känt mig så här omtyckt. Ibland önskar jag att jag hade lättare för att visa mina känslor men har kommit fram till att det är svårt när känner så otroligt starkt för dig! Jag sitter här o blir helt tom på ord, det är obeskrivligt helt enkelt... Du är fantastist underbar!

                                      
                                                                             Cause I´m your lady
                                                                             ...and you are my man


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Ja jag säger då de Towa, jag blir nästan tårögd. Glad för att du funnit din man :)

2008-10-02 @ 21:18:38
Postat av: Therese

Jaa här sitter jag o blir lite årtögd :) Gullipluttsnuttinutt..

2008-10-14 @ 10:58:14
URL: http://therrrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0