Praktikplats och helg

Igår var det fredag och ledigt. Jag o pojken tog en trip till linde, jag ordnade en praktikplats på Skoshoppen och det känns himla skönt att ha det klart! Känns skönt att jag har gjort något bra för skolan nu då.. Efter det så kikade vi in i den nya märkesbutiken, det fanns lite smått o gott faktist.
Idag har jag kollat på cross i stråssa, KM. Det tycker jag är trevligt :) Men vad händer härnäst? Inte den blekaste. Ser ut som det blir en lugn kväll... Kanske kan bli skönt det oxå!

Har kollat på topmodel o några bantingsprogram idag, det är ju helt sjukt hur folk orkar hålla på! Den ena är överlycklig för att ha lyckats minska en ynka cm runt midjan. Medans den andra är totalt hysterisk när läppglanset har tagit slut. Är det nödvändigt? Jag kan inte låta bli att skratta för mig själv

                    Snyggt?

Ha´t gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0