Torr i ögat

Det är inge kul att ha så dålig syn som jag har (53% nedsatt syn), mina ögon är ständigt torra med linserna i. Jag var tvungen att plocka ur dom när jag kom hem idag, så här sitter jag nu blind o jävlig. Det får mig att fundera på glasögon! Ordet skrämmer mig..
Nu: mat, mamma pausade sin sång "den blomstertid nu kommer" om jag hörde rätt melodi och talade om att maten var färdig. Men nu hör jag att det är något annat hon sjunger. Kan inte sätta fingret på vad.. Efter maten ska jag titta lite på naturkunskapsboken. Prov i morgon! Och Idol ikväll :)
Hejhej

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde du inte att det var nåt av Tom Jones jag sjöng!!!!

2008-10-01 @ 19:13:03
Postat av: frida

Japp prov i mörre.. :S

2008-10-01 @ 23:06:56
URL: http://metrobloggen.se/fritjan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0