Återseende

Nu har jag hittat hit igen! Jag har fortfarande läsare kvar såg jag, jävligt uttråkade sådana kan jag tänka mig :) Men nu ska vi se vad jag kan göra åt det här. Vet inte hur jag ska börja bara...
Nu när jag sitter här med min kära dator o ska till o skriva lite så tänker jag tillbaka på vad som har hänt sen sist o det blir ju en hel del nu när jag som sagt tänker efter. Jag kör en snabb genomgång: flyttade ihop med Emil, firade jul o nyår, fyllde 18, klarade uppskrivningen. Nu är det alltså bara uppkörning kvar innan jag kan få mitt körkort som jag har längat efter. Och sen slår det liksom stop, jag sitter fortfarande o tänker på allt annat som har hänt där emellen men lik föribannat så skriver jag inte ner det. :) Istället sitter jag här med mina tankar som går över i fantasier, fantasier om våfflor med grädde o en jävligt stor klick med jordgubbssylt. Nej jag märker att det är dags för TV-soffan! :) Det spårar ur nu märker jag..
Vi hörs o syns

Kommentarer
Postat av: Frida

vad kul att du börjar skriva igen!;) Slipper man komma in och se mysteriet med min rosa tandborste!=) jaa de har hänt en hel del töffis!;)

2009-02-20 @ 13:36:56
URL: http://fritjan.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Du, vad sägs om glasss snart? =)

2009-02-20 @ 18:29:18
URL: http://hyttra.blogg.se/
Postat av: Thompa

Jag har kommit hem t.ex. Mycket stor händelse om ja får säga de själv=)

Och om du tror att du har läsare kvar så är de ju vi gammla trogna som hoppar in hoppfullt om du skrivit nå nytt-men icke...

2009-02-20 @ 19:39:01
URL: http://thompa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0