Gott folk!

Här sitter jag på morgonkvisten. Ordinggord o allt det där som man är när man ska till skolan. Men jag missar ju bussen SÅ KLART. Stog o borstade tänderna o hade knytit skorna när jag såg bussjäveln utanför fönstret! Det är ju lite typist det. Så nu sitter jag här o lyssnar på lite Bob Marley. Vad passar inte bättre på morgonen än texterna "I can see clearly now the rain is gon, all of the bad feelings has disaperd"  ..."Sun is shining the wether is sweeeet"  .."Stir it up" .."Don't worry about a thing cause every litle thing is gonna be allright"
Ja ni fattar. Vad passar bättre när man har missat bussen på det här viset menar jag. Det går ju en buss halv 9 så det får bli min andra chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0