Freedom

Så jäkla skönt att vara ledig! Framför allt att slippa städjobbet, att bli kallad städerska o städtant till exempel är inte så roligt. När man kommer med moppen o ska städa o någon säger " ja men så bra då kan vi passa på att damma ner lite smuts på golvet" eller: "va bra att du kommer då ska jag passa på att skicka med dig en liten påse" o med det menar hon en soppåse full med skitblöjor.. Det kanske räcker med att säga att det är skönt att vara ledig, man ska ju inte klaga på att man har eller har haft jobb nu för tiden menar jag :) Man får se det från den ljusa sidan.

Just nu sitter jag o tittar runt lite efter en ny mobil (min är trasig) men det är svårt att bestämma sig för en tycker jag. Vet inte riktigt vad jag vill ha. Men tills vidare har jag lånat en av Therese. Tror bestämt att jag ska gå o hämta mig lite saft o chocklad oxå ;)

Kommentarer
Postat av: frida

håller me:)

2009-07-28 @ 19:48:14
URL: http://fritjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0