"Jag sitter väl kvar här i trägårn när du ringer"

Jag trodde det skulle ske ett under o bli fint väder.. Trodde oxå att min klänning skulle komma idag, men det är väl inte försent än. Trodde oxå att det skulle komma folk på förfest i morgon så har varit o handlat, slängt skräp o städat lite.

Har jobbat hela veckan med att klippa gräs o städat o klippt lite häckar! Trädgårdmästarn har vart i farten. Det är ju ett under att den där trädgården o dessa blommor är vid liv än. Eller ja.. Nån blomma har man väl lyckats ha ihjäl.

Jag vill hitta på nå.. Kanske skulle slå på stort o åka o sola?
Positivt inlägg känner jag, ursäkta mig! 

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0