Lördag o allt det där

Ovanlig lördag, helt lugnt är det! Inte ens Emil är hemma. Han drog o basta med grabbarna. Ingen annan verkar man få se till heller så här sitter jag. Men lika glad är jag för det, nu när körkortet är fixat o skolan snart avklarad.
Vi börjar med körkortet: Som ni vet så klarade jag uppskrivningen för lääänge sen. två månader sen, o det är tiden man har på sig att klara uppkörningen. Så jag körde upp första gången i linde det gick bra men inte tillräckligt bra, för försiktig var förklaringen. KUGGAD.
Andra gången oxå den i linde men det blev samma visa den gången. KUGGAD.
Tredje gången blev i örebro, vilket inte mina nerver klarade av, jag blev för stressad o det gick för fort. KUGGAD.
Fjärde gången bar det av till Jönköping. Den här gången var jag mer taggad o förberedd än nånsinn! Gick upp klockan tre på morgonen fär att åka. Det gick hur bra som helst men i helvete heller att jag fick den där jävla lappen lik föribannat. KUGGAD.
FEMTE GÅNGEN så brascha vi iväg till skövde. Fy fan säger jag bara.. väl framme så gick jag igenom nån slags snabbis av magsjuka eller va fan det var, fick leta på en toalett på nåt statoil. Satte oss sen i väntrummet på vägvärket o där kom han. En gammal avdankad raggare i skinnjacka o grå mustash. Fick åka den där vändan o när vi kom tillbaka så var det klart o körkortet var mitt! "Ja vi behöver inte krångla till det här, det gick ju bra det där"

Kommentarer
Postat av: frida

haha. aah nu ä de avklarat!=)

2009-03-29 @ 12:59:24
URL: http://fritjan.blogg.se/
Postat av: Therese

dags för uppdatering töffsa!

2009-05-27 @ 22:56:33
URL: http://therrrese.blogg.se/
Postat av: Thompa

ja uppdatera!!

2009-06-08 @ 20:36:44
URL: http://thompasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0