Dum, dummare ?

Idag har jag o Alexi idiotåkt till Borlänge för att fixa biljetter till studentkryssning. Vilken resa. Vi åkte förbi ställen som hette i stuk med "Persbo, Gräshyttan o Klenshyttan". Jag tror också att vi kände oss lite smått idiotförklarade när vi kom fram. MEN! Man är ju inte idiotförklarad för ingenting?

Inte nog, min lilla mor skickade med mig pengar för att jag skulle köpa med ciggaretter åt henne. På vägen hem så blir jag så fruktansvärt godissugen så jag köper godis. När jag ska betala ser jag att jag har kontanter. "Ja men titta så skönt" tänkte jag. Nu ringde stackars mamma o frågade vart hennes ciggaretter var.  För helvete, då har jag köpt godis för hennes ciggpengar?

..idioti. Jag känner mig förvirrad.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vet inte vem du brås på!!

2009-11-08 @ 00:17:01
Postat av: Ann-Louise

men ni kom hem hela iaf? Med biljetter? =)

2009-11-08 @ 11:52:39
URL: http://hyttra.blogg.se/
Postat av: g

dum dummmmmare ;)

2009-11-09 @ 14:07:56
Postat av: alex

de blev ju inte pizza nån dag:P:( haha

2009-11-14 @ 19:14:27
URL: http://aalexandratallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0