Förbannade jävla biljävel

En Volvo 245. Ni som äger en behöver ju inte läsa. Jag har konstaterat att det är ta mig fan den fulaste bilen som går att åka i. Den är näst intill fulare än en gammal jävla saab! Jag skulle knappt ta emot bilen om jag så fick betalt. Jag kan se framför mig hur en skulle kunna komma åkandes i den där fula jäveln med hål i alla system som finns, helst på ställ i kurvorna o sen ska den föra ett sjujävla oväsen. Jag var tvungen att åka om ett sånt spektakel uppför Hällabacken som hade fullt göra med att ta sig upp, men det var på fisens mösse att jag hann förbi den där långa jäveln! Nej fy fan för en Volvo 245!

               

Och vi ska inte ens tala om den här saaben som inte ens förtjänar ett stort S!
              

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tycker du att min saab är ful??

2009-10-25 @ 18:41:42
Postat av: Towa

njaa, den är ju inte riktigt lika konkav i sin form mor!

2009-10-25 @ 19:49:09
Postat av: Alex

haha, min drömbil ju! ;)

2009-10-25 @ 20:12:38
URL: http://aalexandratallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0