Jakt/mord

Jag fullkomligt hatar jakten! All jakt som finns! Hör ni hur det låter? JAKT. "Nu ska vi ut o jaga älg, skjuta skjuta skjuta! Nu ska blodet flyyytaa!" O sen påstår dessa så kallade jägare att det är ett intresse, en hobby. Då ställer jag då den stora frågan, hur fan kan det stämma? Hur kan det vara ett intresse att döda på det här viset? Vad är det som ger oss människor friheten att döda dom här djuren för intresses skull? Va? Det är ju absurt. Det finns väl för fan gott om saker att göra om man vill ha kul? Jag skulle kunna sitta här o tala emot jakt i timmar.

Inte nog med det, Emil har skjutit en tjur. Vad ska jag göra åt det? Inte ett skit kan jag göra för den döda tjuren. MEN. Kar'ln hade mage o föreslå att vi skulle montera upp liket på väggen! Han tycker vi ska sätta upp den flådda skallen på väggen! Det föreslog han vid middan. Jag protesterar. Han försöker med att säga att han är ju så stolt. MEN, jag tröck ur mig en sjujävla rap som nästan tog tänderna med sig. O efter det så sa jag som så att jag är mer stolt över den där rapen än vad han nånsinn kommer att bli över den där tjuren o dom där 11 taggarna. Mordet så att säga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ska upp på väggen ;)

2009-10-13 @ 20:57:35
Postat av: Frida

bra sagt towa! håller med dej fullständigt!

2009-10-13 @ 22:14:04
URL: http://fritjan.blogg.se/
Postat av: Thompa

AJ AJ AJ AJ AJ!!!! JAG FÅR ONT I MAGEN AV ALLT SKRATT!!!! HAHAHHAA, DE BÄSTA JAG LÄST PÅ LÄNGE!

2009-10-13 @ 22:36:40
URL: http://thompasblogg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha,ha stackars Emil!! men du har rätt i en sak, inga älghorn på väggen

2009-10-14 @ 15:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0