Aadå

Kunde inte låta bli att titta på Idol. O som vanligt blir man ju så sugen på att sjunga. Eller kanske snarare att kunna sjunga. Tänk så roligt det vore. Kan man lära sig? Javisst kan man det men sen finns det ju kanske oxå hopplösa fall. Jag undrar om jag är ett sådant... Eller ska man testa sig på nån rad här o nu? Nej fy  fan, man får ju faktist ta o visa lite hänsyn till omgivningen. En kanske ser till o bli vräkt. :)
Jag ser att Andra avenyn har börjat, inget jag egentligen följer men inte heller bläddrar förbi. Tycker det är lite småtrevligt med svenska serier.

Kommentarer
Postat av: frida

du e ju en jävel på å sjunga! :)

Hur är det med dig? inga pengar på mobilen?

2009-09-09 @ 10:12:04
URL: http://fritjan.blogg.se/
Postat av: frida

okej, vad kul å höra. okej, därför du inte har svarat? Mm, man har ju det!=)

2009-09-09 @ 14:17:16
URL: http://fritjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0