Ändrade planer

I morse skulle jag träna o sen åka in till stan (linde). Meeen jag började med en mysmorgon för mig själv. Sen ringde broder Tobias som var hemma med en sjuk Leo o ville att jag skulle komma med migränmedicin till Josse. Där hemma så höll han på att trampa hål i golvet men han bjöd mig på mat o kaffe iaf. Leo hann piggna till av en alvedon o skita ner sig, Tobias hann skura bänkar o bord både två, tre o fyra gånger sen var det dags för refrängen.
Dagen har fortsatt med diverse händelser. Alltid trevligt med överaskningar! ;) Dags att greppa pöjken o ge hann en puss eller två. Hihi

Kommentarer
Postat av: Frida

ja visst! du har ju dina visor. ;) bra roliga! :)

2009-09-23 @ 22:37:21
URL: http://fritjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0