Även jag

Javisst, även jag uppmanas om att skriva 7 intressanta saker om mig själv. Vad är intressant? Va..?

* Jag är en pedant perfektionist. Och i vissa fall kan det vara jävligt jobbigt.

* Jag älskar sylt. Och allt med jordgubbar i.


* Jag kan inte slänga skräp utomhus.


* Jag har även jävligt svårt för att hålla mig för skratt o kämpar mot skrattanfall i jobbiga situationer. Det kan bli riktigt tokigt..


* Jag tycker det här är svårt, speciellt att behöva nämna jag jag jag jag jag jag haha

* En gång satte jag mig på ett tåg till kalix. Helt ovetandes om det över huve taget var rätt tåg eller vart jag skulle hamna. Jag hade ingen aning om hur framtiden skulle se ut innan jag klev av det där tåget.

* Jag bär på en hemlighet. Varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0