Sista Biskvin

I fredags var det älgfest (som inte alls var så älglikt som det låter). Hade ju väntat mig nåt helt annat haha..
Hur som helst så var det biskvier till kaffet. Och jag har då bara smakat på nån enstaka biskvi i mitt liv. Tycker inte om nämligen, men tänkte att jag kunde göra ett försök. Och dra åt helvete va äcklig den var. Rent utav vidrig. Kollade på alla runt omkring som mumsade & pratade om hur gott det var. Jag kunde då inte förstå hur dessa människor kunde äta utav dess like. Försökte mig på en tugga till men ångra mig, gav bort den till Emil som mer än gärna tog emot den. Och spotta ut den lika snabbt! Han fick såna kvälviningar så han fick gå ut. Ja den var ju för fan rutten.
Jag blir fortfarande äcklad när jag tänker på den där biskvin. Det var det sista försöket iaf. Tycker helt enkelt inte om biskvier!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0