En lugn stund!

Nu har jag fått en liten lugn stund vid datorn, i skolan av alla ställen. Det är ju ett jävla ställe! Men nu är jag iaf här o det är ju bra av mig. Vi har ett stort hål nu tills lunch, sen har jag en skvätt lektion till innan jag ska till synsam. Resten av eftermiddan ska jag jobba. Ooooh va duktigt.
Hörreni, det är ju snart jul! Fjärde advent på söndag :) Det är mysigt. Jag längtar tills vi får hem julgranen. Då känns julen på riktigt. MEN (som Erik Huss, en bardomslärare brukade säga) jag längtar mest till det långlediga. Slippa skola o helvete. När jullovet kommer vet man att det bara finns saker att se fram emot, jul, nyår, pappa fyller år, jag fyller år, jag kan ta körkort, o det blir snart vår. Visst? :)
Nu tänker jag klicka på Spara & Publicera för jag har setat med det här inlägget i 20 minuter minst. Inte för att det är svårt att skriva utan för att jag har det allmänt trevligt här med Hyttra o Fritj. Puss puss :)

Kommentarer
Postat av: frida

jaa men jag då? har du glömt min födelsedag?=) hahahahah

2008-12-16 @ 10:49:21
URL: http://fritjan.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Nej nu jävlar, snart vååår ju =)

2008-12-16 @ 11:18:25
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0