Mina Converse <3

När jag gick i sjunde klass så skulle jag ha ett par nya skor. Jag blev såld i ett par bruna Converse med lila snören. Så dom fick det bli. Jag hade dom sen på mig vareviga dag. Dag ut o dag in. Ja jag kunde inte gå utanför dörr´n utan att ha dom på mig. På vintern i flera graders kyla, på sommarn i flera graders värme.. Dom blev ju lite slitna men inte gjorde det mig nåt. Fast det nästan var så pass att jag fick bära sulorna i en kasse för sig.

Men. Plötsligt en dag. Så Kom mamma bärandes med dom där sulorna o visade upp dom för far i huset o sa: Köp flicka ett par nya skor!
Det var då jag insåg ett tiden var inne. En vinter till i dom skorna skulle betyda slutet för mina fötter. Men
en en vacker dag så ska jag visa er va dom går för.











Kommentarer
Postat av: Terran

En mycket bekväm sko! ;)

2010-01-23 @ 06:17:57
URL: http://therrrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0