Härligt

Nu sitter jag här. Igår kväll bestämde vi, Robin, Alex, Ann-Louise, Greger, Emil o jag att åka till stugan uppe i skogen. Så vi tog med oss kylväskan med öl, tjocktröjor o lite täcken. Väl framme så hämtade jag o Annslofis varsin häst i Rosendal så att pojkarna skulle få prova rida. När det var gjort så skulle jag o Alex rida tillbaka hästarna vilket var dumt. Nu är det verkligen bevisat att jag inte äger något lokalsinne.
Så sent som det blev fick vi iaf igång grillen o tände ljus (det fanns nämligen varken el eller vatten) så lantliv det levde vi. Men det är härliga grejer. På vägen hem idag stannade vi vid Älgen o fick lite mat i oss, sen vidare hem o fika på cafet o spela minigolf.

Och nu sitter jag här som sagt, ska ta mig en jävligt skön dusch o packa in håret mitt :)


Kommentarer
Postat av: Frida

vad kul de hade varit å följt med. :) men de kanske var en par kväll?

2009-07-30 @ 15:07:28
URL: http://fritjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0