Ett två

Har varit ut o gått hur långt som helst. Känns verkligen skönt. Fick med mig Isor på vägen hem oxå så det var inte den sista promenaden idag! Dock så blir det inte lika långt kan jag lova. 
Titta ut genom fönstret, jag menar har ni sett ett så fint väder? Man vill bara gå ut o andas. Höstluften. Hoppas det fortsätter så här ett tag. Elvispen går varm i köket hör jag. Det vankas mos o körv. Jag börjar misstänka att Emil inte tycker om min misslyckade mat, han lagar mat allt oftare numera. Hmmm... Men inget mig emot. Då kanske mina brännskador hinner läka tills det är dags nästa gång. Det kanske går an om jag ger fan i stekningen? Fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0