Min gärna just nu

När jag bakade här om dagen så blev jag så himla påmind om hur mycket jag tycker om att baka. Jag få liksom en sån härlig energi, en kick, känner att jag kan flyga, ja ni förstår. Och varför just bakning? Vet ej men jag har faktist alltid tyckt det har vart lika kul. Jag är absolut inget proffs och jag tror det är själva grejen. Att man behöver inte vara det.
Och just för stunden så behöver det inte vara skinande rent, saker o ting behöver inte stå på sin plats, det luktar gott, ja det bara flödar på. Ingredienser flyger hej vilt både högt o lågt, slickepotten likaså.. För att inte tala om elvispen som nästan fattar eld!
Nu när jag läste igenom va jag hade skrivit så blev jag sittandes o bara glodde på texten. Det var nämligen inte alls det här jag skulle skriva. Jag menar läs själva??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0