Mysteriet om min rosa tanborste!

Javisst vettni! Igår kväll borstade jag o Emil tänderna som vanligt, ställde tandborstarna i vårat silverglas på handfatet o gick o la oss. I morse väckte Emil mig o sa att min tanborste var borta! Den fanns inte, den var helt enkelt borta! ÄR borta. Den finns ingenstanns i badrummet eller i köket. Inte i någon papperskorg heller. Va i helvete. Jag menar, vart fan är min tanborste? Det måste redas ut. Fick nytt ett sms från Emil: "jag var nyss hem på lite rast, din tanborste är fortfarande försvunnen"
Haha, nog vet jag att jag är knäpp i sömnen när jag väl sover men det här? Nej..


Kommentarer
Postat av: Frida

nää! haha har du inte hittan än?=)

2008-12-16 @ 16:31:19
URL: http://fritjan.blogg.se/
Postat av: frida

haha, det var inte så svårt och lista ut att det var du som skrivit på min blogg! :) mm, det ska vi verkligen. Jönssonligan e så jävla bra!=)

2009-01-14 @ 21:01:30
URL: http://fritjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0