:)

Nu är det söndag, för er som inte vet det. Det blev en mysig o trevlig helg. Oja.
Fredag: Vi åkte till Greger o Annis o kolla på Idol. Alltid lika trevliga människor!
Lördag: Jag åkte till Therese, jag o Emil åkte förbi ishallen en snabbis, åt pizza, sen kom Alex o Robin o spelade Nitendo Wii o åt godis. Jag blev mätt o spyfärdig.
Söndag: Jag o Emil har spelat Tv-spel, köpt kaffe bryggare, snart samlas hela min familj (utom kära thompis) för att gratta far på fars dag! Och nu är det pizza som gäller innan dess, få se hur mkt jag får i mig med tanke på att jag åt en hel skål med ostbågar nyss...    
                                                      

Kommentarer
Postat av: frida

haha, nee jag vet.. som sagt jag har haft fullt upp. men e man lite tanksprid som jag e så kan det gå åt pipsvängen med det man har tänk göra. :)

Vilken skön helg du hade då. :)

2008-11-09 @ 17:26:49
URL: http://metrobloggen.se/fritjan
Postat av: ann-louise

PIZZA haha :)två gånger

2008-11-10 @ 13:17:27
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0