Hohojaja

Jag förstår mig inte på mig själv ibland alltså. Vad gör jag hemma just nu? Jag borde ju vara i skolan. Men det är faktist så att ibland är jag så trött om mornarna att det går inte att få liv i mig, alls. Det kan vara helt omöjligt alltså. Om någon skulle försöka väcka mig så drar jag antingen nån visa i sömnen som får mig att verka vaken, eller så blir det ingen reaktion. Ska jag vakna på egen hand så reagerar jag inte av väckarklockan, eller så kväver jag min väckarklocka i sömnen utan att jag vet om det. Jag lägger den under kuddar, under sängen eller stänger av den.
Såna här dagar är helt enkelt omöjliga! Jag är helt enkelt omöjlig... Men lika glad är jag för det!

                               

Kommentarer
Postat av: ann-Louise

AjabajA! ja vad gör du hemma? =)

2008-11-05 @ 13:16:04
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0