Min älskade dammsugare

Ja nu är jag ägare till en damsugare. Jag  o min mor kom plötsligt på att handla, då passade jag på att både övningsköra o köpa en dammsugare! Man kan ju inte flytta hemifån utan dammsugare, speciellt inte jag. Och jag är så nöjd. Den är så fin, grön o låter som en helikopter. Mitt bästa köp på länge :) Det känns så skönt. Tänka sig att man kan bli så lyckligt lättad över att köpa en dammsugare, haha! Jag kanske rent utav är lite pedant?

Nu sitter jag här, eller snarare halvligger. Det är knäpptyst. Inte en musikgnutta har jag påslagen. Mor är ute o tvättar bilen. Min dammsugare står två meter här ifrån i sin kartong. Ibland fastnar jag med blicken på fönstret eller bara rakt in i väggen. Sånna här stunder kan jag bara fastna i ibland. I lugnet! Jag höll på att hoppa i taket när någon loggade in på msn nyss, jag blev så rädd.
Snart kommer mor in o börjar med maten, far kommer hem från jobbet, hundarna vaknar till liv och nu börjar jag vakna ur lugnet o ska slå på musiken.
Haha, knäppt...

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Ujujuj towa. hahaha

2008-11-05 @ 21:28:11
URL: http://hyttra.blogg.se/
Postat av: frida

haha jaa uj uj uj :) du så speciell du töffis :P

2008-11-06 @ 17:52:23
URL: http://metrobloggen.se/fritjan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0