Halkkörningen avklarad

Gud så skönt! Nu är halkan klar redan så nu slipper jag tänka på det. Det var roligt, jag o Frida snurrade runt på banorna idag. Helt otroligt med alla olyckor som kan ske. Det var tur att det inte var några riktiga föremål som stog i vägen för då hade läget sett annorlunda ut nu! Efter vi var klara så sa jag o Frida som så "hur kommer det sig att våran bil är så skitig om man jämför med dom andras?" Haha... Men jodå sa att... Det gick bra, oja.
Jag har en snäll mamma oxå som orkade vänta på oss i alla timmarna :)

Nu är jag bra hungrig, vi höres

                                           

Kommentarer
Postat av: frida

jaa hon e bra snäll ho! :) aa gud så skönt de känns att ha den biten klar!

2008-10-14 @ 22:26:14
URL: http://metrobloggen.se/fritjan
Postat av: Ann-louise

Ja du ser! vart är du idag då fröken sömntuta? :)

2008-10-15 @ 09:03:08
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0