Lov!

Ååh så skönt med lite frihet.
Eftersom att jag har sovit bort hela morgonen så åker jag till Ann-Louise vid halv 1. Och eftersom jag inte hittar Sex And The City så får vi hitta på nå annat. Ibland önskar jag att jag var lite mer teknisk på ett eller annat vis, som nu till ex. Eftersom jag inte hitta filmen vore det ju smidigt om jag kunde hitta den på datorn o ta med den. Men då ska man kunna packa ihop den o sånt skit. Ni får skratta åt mig om ni vill!

Har ni märkt att det har börjat säljas julmust? Och man ser glögg lite här o var. Det betyder väl att det är dags för jul snart! Mysigt! I morgon ska jag o min kära mor till IKEA, då ska jag nog köpa lite julpynt. Jag fick den snilleblixten här o nu faktist. :) Hihi
Hej så länge :*

Kommentarer
Postat av: Therese

Skor är bra :). Jag ville ju också med till ikea :S. Men har praktik imr kväll. Julmust o pepparkakor :), köpte pepparkakor häromdan, juuuuul!

2008-10-27 @ 13:39:21
URL: http://therrrese.blogg.se/
Postat av: frida

ska ni? finns det kanske plats för fler?=)

2008-10-27 @ 18:52:25
URL: http://metrobloggen.se/fritjan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0