Mycket

Igår skulle jag precis till att plugga till prov, konstigt jag vet. Men fick plötsligt reda på att min kära farmor blivit hämtad med ambulans till akuten. Min friska o krya farmor som inte hör hemma på sjukhus tycker jag... Först idag fick vi veta att hon blivit inlagd. Tråkigt. Ska hälsa på sen.
Så idag vaknade jag med en fruktansvärd huvudvärk och det betydde ännu en dag hemma. Men snart är det dags att göra ett ordentligt ryck i skolan! Det behövs nu.

                                                                   

Det går inte att skicka sms på min telefon! Allt annat fungerar fint men det går inte att få iväg ett ända litet ynka sms... Irriterande.

Kommentarer
Postat av: Therese

En sån där blomma har jag på benet :D

2008-10-23 @ 15:58:31
URL: http://therrrese.blogg.se/
Postat av: ann-louise

usch va träligt.. :/ men kul att du plugga.. lite iaf.. Hehe, see you tomorrow!

2008-10-23 @ 21:20:32
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0