Kväll?

Är det kväll när klockan är 18? Nää. Det är kväll när det är mörkt.
Nu har jag smällt i mig pizza oxå, känner mig mätt o belåten. Ska åka o köpa glass snart. Carte d'or är min nya favorit som är här för att stanna. Så krämig o mjuk. Smakar jordgubb, påminner om sylt <3 Alltså så blir det en sån där kväll i soffan med glass, Emil o kanske något bra på tv-apparaten. Det känns inte heller helt fel.
Jag sitter här o funderar o kommer fram till att det vankas grillning till helgen. Det är ju för guds skull den sista helgen i augusti! Förstår ni vad det innebär? Vi får inte lyssna på gyllenne tiders "juni, juli, augusti", vi får inte njuta av sommarkvällarna, inte njuta av sommaren helt enkellt. Och sommaren är den bästa tiden på hela året. Meeen!! Vi ska inte klaga. Jag tycker bara att det är tråkigt. Därför kommer jag fam till att jag vill grilla! Haha

Kommentarer
Postat av: Sara

klart man lär grilla sista helgen i augusti. Som att säga hejdå till sommaren. =)

2009-08-27 @ 10:31:37
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej visst, det var ju innan jag fick höra att jag skulle äta älgkött, då ändrade jag mig med detsamma och gav upp. det var ju verkligen as gott, tugga i en timme och svälja helt, det har jag alltid önskat att få göra med mitt underbart goda kött :P

2009-08-29 @ 11:57:11
URL: http://aalexandratallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0