Måndag, igen

Jaha då var det vanlig måndag för vissa. Emil började jobba idag. Själv har man två veckors ledigt ungefär. Iofs har jag ju mitt vanliga jobb men det är en del av vardagen..
Dagen började med att mamma kom o lämnade Isor här, han ska då övenatta. Han ligger just nu i köket som en klubbad säl. Har så gjort i två timmar nu. Inte en reaktion. När moren hade åkt så började min tvättdag, förstår inte hur två personer kan ha så mkt tvätt, på bara en vecka! Alltid samma visa..   Och för er som undrar så är det jag som sköter tvätten i det här hushållet, för att jag vill det.
Till kvällen blir det en långpromenad med Isor. Han höll just på att skrämma livet ur mig med bara ett djupt andetag. Han har väl länets största borrar ungefär!

Nu ringer det i luren, Frida som undra om jag ville med till Borlänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0