Nej nu jävlar!

Nu ska ni få höra! Jag hatar klagerier.  Av den enkla anledningen att det är totalt meningslöst.  MEN. Nu idag har även jag nått min gräns. Förbannade helvetes skit. Jävla städhelvetesskapsföretag! Ska jag inte ens kunna få en timlapp?? Va? Det är väl för fan det minsta jag kan begära? IDIOTI! Varenda minut av mitt liv jag jobbade åt det där helvetet var total katastrof o inget fungerade som det skulle, men ska det nu visa sig att det inte ens var värt mödan? Va? Ska jag nu få kämpa för att få min lön som en normal jävla människa?!?  Om nån liten jävla råtta på det där företaget kunde plocka ut vartenda litet jävla äckligt finger ur arslet så kanske nån anställd kunde få uppleva ljuset i helvetet

saker o ting ska väl för fan gå rätt till

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppsan....Det var ord och inga visor det

2009-08-05 @ 21:15:24
Postat av: frida

håller med mor din!:) aah de är ett Jävla företag de där...

2009-08-05 @ 21:57:09
URL: http://fritjan.blogg.se/
Postat av: Thompa

ahhaha, kul när folk går lös, men lön ska man ha=)

2009-08-05 @ 23:07:00
URL: http://thompasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0