Vad var det jag sa Therese

Ja, dagarna har varit fullpressade sen sist.
I fredags blev det en örebrotripp med mamma o Therese. Sen blev det grillning med Alex o Robin o en film. Grillningen som var efterlängtad av mig. Men dra åt helvete vilket segt kött! Det var nästan så det slog gnistor i käften. Men det sägs att tuggmotstånd ska vara bra? O jag var chaufför på nattkvisten.
Igår slirade jag o Therese igenom noramarken, men vi blev bara snurriga. På kvällen vankades det parkfest. Tokigt! Therese: "En liten grogg kan du väl ta?"
           Jag: "NEJ! Jag kan faktist inte dricka en gnutta sprit utan att bli dålig i morgon." (Förståndigt)...
           Therese: "Jajoo men jag menar EN grogg?"
           Jag: "Sist räckte det med två o jag spydde som en räv dagen efter. Sex gånger!"
           T: "Ja men vi talar fortfarande bara om en, jag blandar en åt dig."
           Jag: "Ok."
Sagt o gjort. Spydde tre gånger i morse. INRTESSANT! Men ni ska inte tro att det var för att jag söp gärnet, för det gjorde jag ju inte.
Men det blev en bra kväll.  

                     
                           Jag gjorde ett kap igår, har ni sett en så tjusig skål! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kan det gå när inte haspen är på :P

2009-08-31 @ 18:51:56
URL: http://therrrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0