Mitt namn är TOWA

Så vitt jag har förstått i alla dessa år så heter jag Towa. Men man kan ju börja fundera vad som egentligen gäller. Så här vid snart 19 års ålder så har jag börjat fundera på vad det är frågan om.

1. När jag skakar hand o ska presentera mig får jag upprepa mig 3 gånger. Towa, Towa, TOWA!

2. Lik föribannat blir jag kallad Tove.

3. En halvtimme senare: "var det Tove eller Towa?"

4. När jag var liten tyckte vissa småungar att det var lättare att kalla mig "Toa" eller "Toaletten".

5. Även vissa av dagens småungar gillar att kalla mig "Toa". Fresten även vissa i vuxen ålder gillar att "skoja till det" på det viset.

6. På var o varannat brev jag får hem i lådan så är mitt namn felstavat. O ta mig fan att det har hänt att det står Tove!!

6 punkter. O det finns fler. Dom här 6 punkterna är standard. Ska det behöva vara så här att heta Towa? Finns det några åtgärder? Ska jag presentera mig som Tove, eller kanske Eva? SKa jag presentera mig som va"kalla mig vad du vill"? Tatuera mitt namn i pannan? Vad krävs?
Just nu krävs ett skrattanfall, det är ju trots allt lite komiskt.


Kommentarer
Postat av: Frida

haha.. ja skrattade iaf! =) tatuera in de i pannan. :) med det är stört vad folk säger fel..

2009-12-06 @ 22:12:36
URL: http://fritjan.blogg.se/
Postat av: Thompa

mitt namn e Thom=)

2009-12-10 @ 15:47:15
URL: http://thompasblogg.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

typ Idol imr? caaaall me biiiaatch ;)haha de där skrev inte jag nu.. omg

2009-12-10 @ 20:14:06
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0