Every fucking one of yaa

Min vanliga humor. Trevlig liten helg det här. Sitter nu i soffan med lille Emilos, o skriver lite med lilla Thompa. Har vart hos Hyttra o Greger :) Jag vet inte om jag är trött eller bara allmänt lättroad men jag gissar på båda, skulle kunna sitta o skratta mig till söms känns det som! Men hur som helst. Magen kurrar, så det finns ett alternativ. Nämligen att skaffa föda. Så det är vad som återstår av dagen. Trodde jag skulle ha mer att kunna kladda ner här nu men klockan är ju trots allt halv tolv på kvällskvisten så det står ganska still i boett´n!

                             
                                 Hundvakt åt lille Wille i helgen, men nog har han växt te sig en aning :)

Emil jag tycker om dig<3

Kommentarer
Postat av: Thompa

Come on soldiaaaaa;)

2009-02-21 @ 00:02:55
URL: http://thompa.devote.se
Postat av: Ann-Louise

hittade du någon föda? :)

2009-02-22 @ 19:47:25
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0