Ljuva fredag!

Veckan har gått av bara farten igen. En liten ovanlig vecka har det varit må jag säga! O trött så in i bomben har jag varit idag, övernattade hos Therese vilket resulterade i läggdags alldeles försent, vaknade upp i morse o tänkte efter om jag verkligen hade sovit. Men det var bara att häva sig upp. I god tid var vi men alldeles försent började vi rensa mina ögonbryn så lite sen blev jag till praktiken lik förbannat :)
Men nu är det en lång helg som väntar... O nu måste jag faktist gå o lägga mig, vet knappt vad jag skriver. Finns en dag i morgon att ta tag i oxå...!
<(*_*)>

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

du fick till en liten gubbe med :P

2009-03-01 @ 16:58:22
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0