Tillåt mig

Säga ett par ord..
Ringde o skulle beställa tid för en ny tatuering förut, tänkte göra den i nora. Jojo, nästa lediga tid den 13 oktober. Blä!!
Jag är irriterad på mitt jobb där vissa saker inte går som jag vill, nu kallar jag det mitt föredetta jobb.
Jag skulle vilja va frisk.

Nu är det fredag, det gillar vi. Funderar på hur jag ska spendera den här kvällen. Tror jag känner för mys i soffan med min Emil. I morgon ska vi kanske titta på volleyboll turnering, på kvällen kanske parkfest? Jag menar jag får ju ta det lilla lugna. Vi får se..
Ha en bra kväll allihop :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Towa, vad är det jag hör!? Tänkte du beställa tid utan att fråga mej va?! haha :) Allt för att slippa flyga ;)

2009-07-24 @ 23:17:42
URL: http://therrrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0