I won't back down

Så lätt blidde ni inte av med mig, NU efter många om o men har vi internetet på plats!
Det är juni, molnigt o lite småkyligt. Snart springer studenterna ut glada o lyckliga i det fria. En annan får nöja sig med sommarledigt men det är inte något att klaga över det inte. Jag är så glad o lycklig att jag också får gå det sista året nu o ta studenten jag oxå till slut! O kliva ut i det fria, jag kommer va den lyckligaste arbetslösa i hela världen. Jag hade nästan gett upp hoppet, meningen var att jag inte skulle få hoppa på trean o fortsätta. Utan gå om. Så jag fick lite betänketid men jag sa det att jag tänker inte fortsätta om jag inte får gå ut o ta studenten som mitt mål var. Så jag fick den här chansen, måste bara se till att klara det nu, med det dubbla arbetet.

Jaha ni, I'll be back!
   
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen:D

2009-06-09 @ 19:15:10
Postat av: Thompa

Ja de blir till att jobba på då. I slutändan är det värt det. fråga mig! Efteråt kommer du tänka att det inte var så jobbigt som det tycktes.

2009-06-10 @ 12:49:20
URL: http://thompasblogg.blogg.se/
Postat av: Thompa

Att vara arbetslös är jobbigare menar jag;)

2009-06-10 @ 12:50:09
URL: http://thompasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0