Nytt försök!

Ja det är ju så att när man väl kommer igång med skrivningen o det börjar bli som roligast då blir man av med internetet! Nu får det vara nog, jag vill ha ett eget nät.. Jag är väl ingen större nörd men jag måste erkänna att man känner sig en aningens låst utan. När man som minst anar det så behöver man det som mest. Men jag måste oxå tillägga att man har vant sig otroligt bra utan ändå, man hittar på så mkt annat o blir inte sittandes vid datorn i flera timmar om dagen. Ett litet plus ändå då.. Hur som helst, vardagen rullar på. Med lite smått o gott som smiter emellan.
Patetist kort inlägg men det känns inge bra här o nu, sitter på "jobbet" så det änns som jag bryter mot lagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0