Allt som vanligt, men inget som förr

Frustation. En känsla som inte går att beskriva.
Skönt med måndag i morgon? Det tycker faktist jag. Jag ska gå o lägga mig tidigt o vara riktigt "utvilad" o "pigg" i morgon. Blicka framåt o sprudla av energi! Jag tror även att jag ska åka buss i morgon. Jag menar jag har inte långt till busshållsplatsen, varför inte utnyttja det? Jag kan väl gott o väl hasa mig ut 50 meter till den där jävla kuren? Javisst :) Om jag drar rätt över åkern så kanske jag även spar 5-10 meter. Vad nu det ska spela för roll.
Hahahaha skrattanfall.
Ska vattna mina stackars blommor, ta den sista kladdkaksbiten o sutta mig i badkaret. Eller kanske går det lättare att ta en dusch med tanke på att vi inte har något badkar..?

                        


Kommentarer
Postat av: Greger

det är humor o läsa dina dagliga upplägg = )

2009-09-07 @ 18:44:30
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0