Akta er

Jaha, o annars då? Jodå tack det är bara bra.. Vad händer? Ja nej just nu sitter jag här o tittar mig omkrig. För övrigt så rullar det på, full gas! Platta i bott´n! Rakt fram bara. Många bollar i luften. Försöker se till så inte nån stackare lyckas få en i huve. Vi får hoppas det att inte står nån lagårdsvägg, dassvägg eller varför inte en sjujävla variant av sementvägg i vägen bara. Det gnistrar i kurverna o jag står på ställ. Det luktar bränt o en får passa sig så det inte slår eld! Det är bäst att en håller farten uppe när kylan kömmer så en inte lyckas frysa fast i nåt gruvhööl nånstanns. Jag menar där gör man ju ingen nytta. Det skulle jag tycka vore Kalkat. Med stort K.


Det spelar på bra. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Eller på nån stol i stuga`

2009-09-30 @ 14:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0