Livet på landet

Kom o tänka på när jag titta på The Hills hur olika man har det. Det finns alltså dom som bor o växer upp mitt i city o bara glider fram. Ska dom åka o shoppa ja det är bara o ta taxi. Ska dom ha ett jobb ja det är bara att höjta till. Sen finns det andra små stackare som ska vara glada om dom överlever dagen..

Det här med taxi. Jag minns när vi hade häst, det var vinter o sparken hade väl gått sönder. Det var bara att ta cykeln haha. Hade nog vart enklare o gå.  Va? Som den där gången en missa bussen till skolan på högstadiet. Fick för mig att gå. Tro det eller ej. Förstår fortfarande inte vad som flög i mig?
Eller varför inte göra som bror min när jag va o hälsa på i Kalix, han missa skjutsen till jobbet så han ringde taxi, tömde min plånbok o stack! Haha...ha. 






Kommentarer
Postat av: Thompa

en va ju desperat så där på sista dagen o allt!

2010-03-03 @ 10:14:32
URL: http://thompasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0