Regn <3

Jag blev överlycklig i morse när jag lyfte på ögonlocken. Jag insåg att jag vaknade av ett stort fett snöras från taket o vattnet droppade utanför. Dropp dropp dropp dropp dropp dropp dropp... Ett ljud som man kanske kan tycka är irriterande i sin längd men jag låg o lyssna i säkert en halvtimme. Ja men det snöar ju inte gott folk! Fy fan va skönt. Sol eller regn kvittar ju menar jag, det är plusgrader o snön försvinner!

Ikväll bär det av till systra mi, vi ska umgås o ha det som bara vi kan ha det :)
Morgondagen, ja då blir det puben här bortanför. I kroken. Vi ska klappa takten o ropa höj, o ta oss en varsin slurk givetvist.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är rolig du :)

2010-03-20 @ 09:32:55
Postat av: Ann-Louise

ja jag menar de. Ena stunden då ska dom se allt. Herreguuu

2010-03-21 @ 18:46:52
URL: http://hyttra.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

och du, angående inlägget. Jag tänker dropp dropp. Bambi

2010-03-21 @ 18:49:02
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0