Skostorlekar

Ja vad är det som har hänt med skostorlekarna egentligen. Så vitt jag vet har jag alltid haft storlek 38. Tills för nåt år sen ungefär, då blev en tvungen o gå ner till 37 på dom flesta skorna. Numera är det ett helvete ibland att köpa skor kom jag under fund med idag. När man hittar ett par som är snygga så kan man plötsligt varken ha 37 eller 38?
Mina fötter ser ju inte ut som andras (långa o inte mer än nån cm breda) det kan vi ju konstatera men iaf. Det är ju inte bara jag som fått samma problem. Ja det här är en jävla fundering som tillhör min fundersamma skalle. Min skalle som idag oxå fick sig en rejäl jävla smäll när ett vattpass rasa på det. Det är sådär när man har ett sjujävla schabrak till skalle, som jag tidigare nämnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0