Therese

Eller Therra som jag gärna vill säga. Det är min kära syster det. Just nu är det en sån stund som jag sitter o tänker på alla galenskaper o skratt som vi har lyckats åstadkommit. På den tiden då vi båda rökte t.ex. Våra rökpauser kunde ha slutat i eldsvåda. Våra telefonsamtal som ibland kan resultera i att tårarna sprutar av skratt.. Och alla gånger vi har borstat tänderna ihop. Det är hopplöst, det brukar räcka med att vi stoppar borstarna i mun så är det kört.
Men den stunden jag tänker på just nu är den gången då jag satt hemma hos henne i soffan. Therra höll på att göra sig ordning för fest. Rätt som det är får människan fnatt. Hon steppar runt i ett par leopard-strumpbyxor som hon dragit upp till armhålorna. Hon rör sig som en katt (fast med fötterna utåt) och jamar med jämna mellanrum, samtidigt som hon sträcker ut klorna. "Mjaaaaaauuuuuuu..." Så rör hon sig genom hela lägenheten. Människan höll på att ta kol på mig, kunde ha skrattat ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: Therra

Men toooowa, sånt där ska man inte tala högt om hahaha ;D

2010-10-07 @ 09:31:12
URL: http://therrrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0