MysLisen

Av någon konstig anledning så blev vårat gamla köksbord ståendes längst ner i vardagdrummet (osynligt..) Och där under kunde jag hitta Lisen här om kvällen. Hon såg så go ut, gillar att mysa in sig på såna platser.



Idag har vi varit till Marieberg o fyllt på Bebisens garderob, nöjda & belåtna är vi.
Idag såg även min mage ut på det här viset. Kolla in skuggan, den tar upp hela väggen haha. Mina ögon blir bara större o större för varje vecka när jag tittar på dom nya bilderna, känns konstigt att det är min mage. Även om andra inte tycker den blir så stor så känns det när det är ens egen :)


Kommentarer
Postat av: Therese

MEN toawa! vad den växer, fort. ujujuj. värsta skuggan haha ;)

2011-10-28 @ 23:29:20
URL: http://therrrese.blogg.se/
Postat av: Annloo

Det syns! Fina magen ju.. Kollade igenom min blogg här igår och hittade massa roligt vi gjort! Nostalgi <3

2011-11-08 @ 19:40:06
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0